maandag 26 november 2007

Op vakantie tijdens mijn reis

Lieve allen,

Op dit moment bevind ik mij in Hampi, het vacuum van India. Alles is hier relaxed en de dagen vliegen voorbij zonder dat ik echt zinnige dingen doe. Beetje tempels bezoeken, zwemmen in het stuwmeer, zonsondergangen bekijken vanafde "monkeytempel" en heerlijk indiaas eten.

Internet is hier eigenlijk niet. Het openen van deze pagina kostte me een half uur, maar morgennacht reis ik terug naar Pallolem Beach om een deel van mijn bagage op te halen en te gaan reizen naar het Zuiden. Ik ga een trekking maken in de bergen daar.

Op 11 december vlieg ik vanaf Bangalore naar Bangkok waar ik een visum regel voor Vietnam. Ik hoop dan op de 14e in Ho Chi Min te zijn waar mijn kite-avontuur gaat beginnen.

Donderdag kan ik dus full speed alle verhalen op Internet zetten met de bijbehorende foto's.

Alles gaat dus goed, ik ben een ander mens! Alles is zo ontspannen en relaxed!

Jullie horen van me,

all the best,

Sjoerd

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat OK allemaal. Een trekking, of ga je gewoon een paar 8000ers beklimmen? Vergeet niet je toerskis mee te nemen, wie weet kom je sneeuw tegen.
Groet 205