donderdag 29 november 2007

Weer aan de kust

Na een heerlijke 10 dagen in Hampi, nam ik de nachtbus naar Pallolem waar ik een deel van mijn bagage had achtergelaten.
Pallolem is een soort Ibiza, zoals ik al eerder beschreef. Je kunt hier heerlijk eten en er zijn veel reizigers, kortom, het is hier gewoon gezellig. De drang om weer te vertrekken is klein, sinds ik een zeer heerlijk hutje aan de zee heb gevonden. Lezen, muziek luisteren etc en s' avonds een paar bier, is natuurlijk geweldig.

Robert, woonachtig in Ho Chi Min, regelt mijn Visum voor Vietnam. Dit betekent dat ik niet hoef te wachten in Bangkok, dus ik kan direct doorvliegen. Het regelen van een ticket van Bangkok naar HCM is lastig, alles is al volgeboekt. Maar vandaag maak ik het geheel rond en dan begint het tweede deel van mijn reis.

Check voor Foto's mijn update

Beste lieve mensen, ik geniet en ik voel me een rijk mens om dit allemaal te mogen meemaken.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat relaxed allemaal, ben jaloers. Ik zit hier brak achter mijn bureau, met een kater van een afscheidsetentje gisterenavond. Het is hier 5 graden en het miezert. Tijd om eens een vakantie te gaan plannen....
Mazzel, 205

Anoniem zei

He gek,

Ziet er zeker niet gek uit daar. Alles hier nog steeds goed. Je huis en geld zijn in goede handen ;)

Mazzel,

Frank

Anoniem zei

Zie je wel wat van India? of is het (slapen, iPod, bierella)^30?
Geniet er van, voordat je het weet is het al weer '08 en zit ook vietnam er al weer op!

grt. Joppe

Sjoerd zei

205, Frenkie en Joppe en natuurlijk alle andere lezers... het is top, ik zie genoeg en vind het lachen dat jullie mij volgen!! Het beste voor jullie allen en tot gauw, S.!