woensdag 17 oktober 2007

Aan de slag in Boston

Op maandag morgen sta ik altijd om 04:00 op. Dan is het namelijk tijd voor nieuwe avonturen. Zo ook maandag de 15e oktober. Aangezien ik het einde van "komt een vrouw bij de dokter" MOEST weten, was de nacht niet heel lang. En aangezien het weekeinde in Shenandoah mij niet méér fysieke rust had gegeven dan ik had verwacht, verging het opstaan mij natuurlijk niet gemakkelijk.

Ik reisde af naar Boston vanuit Washington DC. Daar stonden mij nieuwe avonturen, plus een groep roeiers mij te wachten die me een fantastische week zouden gaan bezorgen.

THE HEAD OF THE CHARLES!

Lees en klik dus op de rode links voor een uitgebreid verslag, de blauwe voor foto's, van onze activiteiten in Boston in ons dagboek:

Dagboek Minerva in Boston 2007

2 opmerkingen:

Anoniem zei

nog geen reacties? Hoe kan dat..

Sjoerd, neem nog even een kijkje naar ons huis op de Calenderstreet. Je had toen geen tijd om langs te komen weet je nog?
je zus

Unknown zei

Ha Sjoerd,
Op de Amstel kan je ook mooi roeien hoor.....maar goed, er is natuurlijk altijd baas boven baas. Goed om te lezen dat het je zo goed gaat.
Hier in 't Amsterdamse gaat het ook goed, minder spannend, maar wel goed. Alhoewel, Wolkers is dood en elke nacht staan er wel een paar auto's in de fik, wegens gekwetste marokkaanse zieltjes. Gelukkig hebben wij geen auto. Dat scheelt weer ;-)
Op persoonlijk vlak gaat het een stuk relaxter. Pepijn is gevraagd door Twan Huys himself of hij niet de redactie van een programma wil doen. Dat is natuurlijk best een hele eer. Maar Pepijn heeft het afgeslagen omdat hij bij AT5 zo lekker dichtbij mij zit, nee hoor, hij heeft een afgewogen beslissing gemaakt (hij heeft bij AT5 op 5 verschillende redacties gezeten, en zit nu eindelijk ergens voor langere tijd, daar kan hij dus meer leren en hij krijgt ook meer (presentatie)kansen bij AT5).

Carrières, kansen en loopbaanplanning zullen jou op dit moment weinig interesseren. En dat is hartstikke lekker. Geniet van je vrijheid. Het keurslijf der werkenden wacht hier op je.
Dikke zoen,

Pepijn en Suzanne