dinsdag 23 oktober 2007

Op pad

Het is zo ver, mijn tas is gepakt. Ik ben nog even een paar uur in NL, na terug gevlogen te zijn uit Boston. Over twee uur is het zo ver, met Gulf Air naar India....

Het was een aparte week in Boston, een week met grote tegenstellingen. Waar ik de meest speciale mensen ontmoette op het vlak van gastvrijheid, gezelligheid, inspiratie en humor en nóg veel meer positieve eigenschappen, leerde ik daarnaast ook minder positieve persoonlijkheden beter kennen. Ik heb weer veel geleerd, het leven blijft een geweldig fenomeen, een spel met onvoorspelbare spelers....

In ieder geval, ik heb écht genoten en zoals Loesje zegt: "Geniet nooit met mate..." Geen slechte tip!

Check iig als je wat plaatjes wilt zien deze LINK

Boston, NY of Washington, de USA heeft mijn interesse gewekt. Ik kom zeker terug...

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel veel plezier Sjoerd, ben heel benieuwd naar alle verhalen. Zal goed op je huis passen! Take care!

Anoniem zei

He Sjoerd,
Volgens mij hebben de mannen van Minerva, én de dame, een mooie tijd gehad in Boston!

Benieuwd wat jij allemaal gaat beleven de komende maanden. Wat is je reisplan ook al weer? Als je nog in Australië aanbelandt, kan je bij Merijn logeren, die woont vanaf eind november in Sydney. Als je het dan zo weet uit te mikken dat je er tussen 15 dec en 10 jan zit, kunnen we samen een kopje koffie met uitzicht op de Opera drinken!

Geniet er van!

Liefs Joukje

Anoniem zei

Mr, mooi dat ik je gister nog even heb gesproken! Heel veel plezier! Het gaat nu echt beginnen! GAS OP DIE LOLLY, MAKKER!!

Sjoerd zei

Lieve allen, mooi om vanuit een koelcel, dat zijn die interbet cafe's hier, jullie leuke reacties te lezen! Soon komt er een full update van mijn avonturen!
S.

Anoniem zei

He Sjoerd goeie actie dit de manieer om tot volledige rust en tot jezelf te komen ben trots op je . Als je terug bent gaan wwe echt uit eten. Geniet daar!!!Benieuw watt je verder allemaal gaat beleven bklijf je volgen.

Groeten Stanley